Geen EDGE/GPRS, wel 3G discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb een iPhone 4 met een proximusabbo. Sinds enkele weken heb ik een probleem. Het is namelijk zo dat wanneer er geen verbinding is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen EDGE/GPRS, wel 3G
Beste,
Heb een iPhone 4 met een proximusabbo. Sinds enkele weken heb ik een probleem. Het is namelijk zo dat wanneer er geen verbinding is met 3G, ik zelfs niet over EDGE of GPRS beschik. Dan krijg ik de melding: 'mobiele datawerk activeren niet mogelijk'. Ook als ik in het menu netwerk m'n 3G uitschakel krijg ik noch EDGE noch GPRS. Dus met andere woorden, het is ofwel 3G ofwel niets. Weet iemand soms aan wat dit kan liggen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Één keer die vraag stellen in één sub-forum/discussie is meer dan voldoende. Je krijgt niet sneller een antwoord als je jouw vraag drie keer post in drie verschillende sub-fora.
|
|
|||
|
|||
U bent vriendelijk bedankt voor deze nuttige bijdrage.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was vandaag in Peer (KB Air Base) en had exact hetzelfde probleem op het Proximus netwerk. Nu heb ik geen Proximus SIM-kaart maar een Nederlandse T-Mobile (met Internet Europa). Door het automatisch zoeken uit te schakelen en manueel over te gaan naar Mobistar was het probleem opgelost. Ergo, het probleem ligt blijkbaar bij Proximus. |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, mag een slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel 3G EDGE Geen Internetverbinding | aight | Odido (T-Mobile) | 8 | 12-07-10 13:02 |
Wel 3G maar geen GPRS? | nielss | iPhone algemeen | 1 | 20-04-10 12:04 |
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge | tomnijhuis | iPhone algemeen | 14 | 29-04-09 17:02 |
2.0.2 geen verbinding Edge/Gprs | steem72 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-08 14:23 |
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten | Cisevi | KPN | 9 | 14-08-08 10:14 |
|
|