2.0.2 geen verbinding Edge/Gprs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een firmwareupdate naar 2.0.2 met pwnagetool krijg ik geen verbinding meer met edge/gprs. Alle instellingen die benodigd zijn kan en heb ik ingevuld. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2.0.2 geen verbinding Edge/Gprs
Na een firmwareupdate naar 2.0.2 met pwnagetool krijg ik geen verbinding meer met edge/gprs. Alle instellingen die benodigd zijn kan en heb ik ingevuld. Hij geeft na alle instellingen juist te hebben ingevuld en safari te hebben gestart de volgende melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt mogelijk geen abbonement op een mobiele dataservice. Ik heb een zakelijk abbonement bij Vodafone en heb altijd tot mijn volle tevredenheid mijn mail kunnen binnenhalen. Na de firmwareupdate wil het niet meer lukken. Heeft iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem al opgelost.
|
|
||||
|
||||
Misschien even zeggen hoe je het hebt opgelost. Zo hebben anderen met hetzelfde probleem er ook wat aan.
|
|
|||
|
|||
Wel handig inderdaad.
allereerst netwerkinstellingen hersteld. Vervolgens bij APN ingevuld: live.vodafone.com ipv. nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen EDGE/GPRS, wel 3G | Mitjell | Proximus | 4 | 15-05-11 12:15 |
Iphone 2G geen gprs verbinding via vodafone??? | MagicNiels | Vodafone | 8 | 05-01-10 09:08 |
hoe vind ik het IP uit van een GPRS/Edge verbinding | benjaminnolan | iPhone algemeen | 1 | 20-03-09 10:54 |
Geen GPRS verbinding | Stijnv71 | iPhone algemeen | 7 | 08-10-08 21:53 |
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten | Cisevi | KPN | 9 | 14-08-08 10:14 |
|
|