//

Abonnement kiezen

Abonnement kiezen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Nadat mijn ipod na 5 jaar trouwe dienst is overleden, was ik op zoek naar een nieuwe. Mijn telefoon begint het zo langzamerhand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-03-12, 16:08
Fabster Fabster is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard Abonnement kiezen

Beste iedereen,

Nadat mijn ipod na 5 jaar trouwe dienst is overleden, was ik op zoek naar een nieuwe. Mijn telefoon begint het zo langzamerhand ook op te geven, dus nu zit ik eraan te denken om gelijk all the way te gaan en tweedehands een iphone te zoeken.

Het probleem hierbij is het abonnement, ik heb nog nooit een smartphone gehad en ik heb geen idee wat ik nodig ga hebben. Ik zit zelf te denken aan weinig belminuten en sms'jes (rond de 50, misschien wel minder aangezien al mijn vrienden whatsappen) en veel internet (1 gig? maybe more?). Ik denk dat ik wel veel apps ga gebruiken en veel ga surfen, dus ik dat heb ik denk ik wel nodig.

Wat denken jullie ervan?
En weten jullie misschien een provider die dit allemaal voor een goede prijs biedt?

Laatst gewijzigd door Fabster; 05-03-12 om 16:09. Reden: Niet compleet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: welke kiezen? LeOke Overige providers België 14 07-01-11 17:50
welk kiezen ipod123 iPad algemeen 3 21-07-10 21:08
Zendmast kiezen? Mikaa Odido (T-Mobile) 0 03-01-10 16:34
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Provider kiezen Seinoork Overige providers Nederland 2 10-05-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.