Abonnement kiezen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Nadat mijn ipod na 5 jaar trouwe dienst is overleden, was ik op zoek naar een nieuwe. Mijn telefoon begint het zo langzamerhand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement kiezen
Beste iedereen,
Nadat mijn ipod na 5 jaar trouwe dienst is overleden, was ik op zoek naar een nieuwe. Mijn telefoon begint het zo langzamerhand ook op te geven, dus nu zit ik eraan te denken om gelijk all the way te gaan en tweedehands een iphone te zoeken. Het probleem hierbij is het abonnement, ik heb nog nooit een smartphone gehad en ik heb geen idee wat ik nodig ga hebben. Ik zit zelf te denken aan weinig belminuten en sms'jes (rond de 50, misschien wel minder aangezien al mijn vrienden whatsappen) en veel internet (1 gig? maybe more?). Ik denk dat ik wel veel apps ga gebruiken en veel ga surfen, dus ik dat heb ik denk ik wel nodig. Wat denken jullie ervan? En weten jullie misschien een provider die dit allemaal voor een goede prijs biedt? Laatst gewijzigd door Fabster; 05-03-12 om 17:09. Reden: Niet compleet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: welke kiezen? | LeOke | Overige providers België | 14 | 07-01-11 18:50 |
welk kiezen | ipod123 | iPad algemeen | 3 | 21-07-10 22:08 |
Zendmast kiezen? | Mikaa | Odido (T-Mobile) | 0 | 03-01-10 17:34 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Provider kiezen | Seinoork | Overige providers Nederland | 2 | 10-05-08 21:42 |
|
|