//

Welke aanbieding 3gs?

Welke aanbieding 3gs? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben helemal nieuw hier,maar ben aan het kijken voor een 3gs... Wellicht een oud (er)beestje voor de meesten van jullie,maar voor mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-12, 18:30
jarnos jarnos is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard Welke aanbieding 3gs?

Hallo allemaal,
Ik ben helemal nieuw hier,maar ben aan het kijken voor een 3gs...
Wellicht een oud (er)beestje voor de meesten van jullie,maar voor mij toch meer dan goed genoeg geloof ik.....
Ik twijffel alleen tussen twee aanbiedingen: namelijk deze : DEALDIRECT - iPhone 3GS en deze: Apple iPhone 3GS + 325 minuten + 100 sms + onbeperkt internet, 2 jaar voor maar 23,95 p/m i.c.m. T-Mobile. De beste simlockvrije deal bij GSM Topdeal!

Op dit moment heb ik een nokia n97 mini incl onbeperkt internet en verbruik maximaal zo tussen de 50 en 100 mb per maand...het probleem is dat ik nu volgens mij per werkelijk verbruik aftik,en op bovengenoemde abo's wordt het per 100kb afgerond,dus als je bijv whats app gebruikt voor 1 bericht,je sluit hem af en krijgt een halfuur later antwoord betaal je 100kb toch? (ipv 3a4)
Volgens mij kan dat toch aardig in de papieren gaan lopen....wat is jullie ervaring icm een iphone?
Internet gebruik ik alleen voor:
-af en toe ff surfen,
-Email hele dag door
-facebook paar keer per dag
-teletekst paar keer
-whats app soms/regelmatig

Verder ZEKER geen online films/muziek etc

Wat is wijsheid,en waarom??

Hoop dat iemand kan helpen,zodat ik binnenkort eindelijk van die kl*te nokia verlost ben....

Thanx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-12, 10:08
Ringo Ringo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

Internetverbruik is heel persoonlijk natuurlijk, maar ik gebruik thuis en op het werk Wi-fi dus dan gaat het al niet van me 'bundel' af (voor mij niet relevant want heb nog een onbeperkt internet abbo) maar als ik een goede werkdag van huis weg ben, en toch wel continu mail/whatsapp/imessage/facebook/twitter/surf ga zo maar door.. dan zit ik zo'n beetje rond de 30/40mb per dag, maargoed als jij ook voldoende Wi-Fi in de buurt heb. Zou je dat verbruik al sterk kunnen verminderen.

Ik persoonlijk zou ALS je al een 3GS neemt, geen 2 jaar contract nemen, als je een 1 jarig contract neemt ben je denk ik niet zo gek veel duurder uit. En kan je volgend jaar misschien de iphone 4/4S/5 nemen?
  #3  
Oud 29-02-12, 19:33
jarnos jarnos is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Thanx!
Nog lang lopen zoeken en twijffelen en het is toch een 3gs met 2 jr abo geworden....Alleen bij t-mobile......E 34,50 pm 1000mb 7,2g, daarna geknepen naar 64kbps en 200 belminuten na de eerste minuut per seconde afrekenen en 1 maand menemen...
Ben benieuwd,krijg hem vrijdag!

gr
  #4  
Oud 29-02-12, 19:37
Ringo Ringo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

Me vaster heft nu ook even 3GS, met gewoon de normale dingen (mailen,bellen,whatsapp etc) kan ik nou ook niet zeggen dat er merkbaar veel verschil tussen de nieuwere modellen zit
  #5  
Oud 12-04-12, 21:28
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

De iPhone 3GS heb ik ook en terwijl mijn abonnement allang is afgelopen, heb ik niet de behoefte om een 4S te halen omdat het verschil, mijns inzien, minimaal is. Dat (baby-aanpassing) is trouwens bij Apple altijd wel het geval
  #6  
Oud 12-04-12, 21:30
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

dan mag je weleens naar de opticien.
__________________
Bla bla bla...
  #7  
Oud 12-04-12, 21:42
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Design, Retina scherm, betere camera en een wat langere batterijduur. Daarvoor ga ik geen toestel kopen die voor 90% hetzelfde is.
Ik neem sowieso bijna nooit een foto en vindt het niet erg om mijn iPhone elk dag voor het slapen gaan aan de lader te hangen. En die zogenaamde Retina onzin mag mij ontnomen worden.

Van mij mag Apple anderen leegmelken maar mij niet

Laatst gewijzigd door iPhone3GS16GB; 12-04-12 om 22:12.
  #8  
Oud 12-04-12, 22:57
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

tsja, neem dan een nokia 2100, kijk, het verschil tussen een 4 en een 4s is niet bijzonder groot, maar er zit wel degelijk een groot verschil tussen een 3gs en een 4s.
  #9  
Oud 12-04-12, 23:26
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Of het verschil groot is of niet, dat is volgens mij voor iedereen anders. Voor MIJ is het niet groot en dus ook volledig onnodig.
Wacht wel op de volgende iPhone. En wat Nokia hiermee te maken heeft, daar ben ik momenteel nog niet uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS welke software? Den_Beiren Jailbreak 18 28-08-11 17:23
Iphone 3gs of 4? En welke provider? sw1vkl Overige providers Nederland 6 29-11-10 10:51
3gs met welke headset? djsim69 iPhone accessoires en onderdelen 6 12-09-10 17:13
3gs welke fw? wesley026 Jailbreak 1 01-09-10 19:14
iPhone 3Gs Welke provider? Lunatic Koopinformatie Nederland 9 01-04-10 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.