//

Muziek in afspeellijst iPhone hapert en stottert

Muziek in afspeellijst iPhone hapert en stottert discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de update naar iOS 11.4.1 (vorige week) last van haperende en stotterende muziek in mijn afspeellijsten op de originele Apple muziek app. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-18, 11:34
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Muziek in afspeellijst iPhone hapert en stottert

Ik heb sinds de update naar iOS 11.4.1 (vorige week) last van haperende en stotterende muziek in mijn afspeellijsten op de originele Apple muziek app. In de originele albums op dezelfde iPhone doen dezelfde nummers het wel goed.

Ik wil daarom alle afspeellijsten verwijderen op mijn iPhone. Ik druk lang op een afspeellijst en klik op verwijderen. Ik krijg dan de volgende vraag:

"Deze afspeellijst is gedownload op deze iPhone. Wil je deze verwijderen uit je bibliotheek of de downloads verwijderen van deze iPhone?"

Ik zet altijd alle muziek via iTunes (synchroniseren) op mijn iPhone. In iTunes staat dus ook alle originele muziek nog. Ik snap de vraag dan ook niet zo goed: als ik voor de eerste optie kies, uit welke bibliotheek worden ze verwijderd (iPhone of ook iTunes)? En als ik kies voor de tweede optie, worden de muzieknummers dan ook uit het originele album op mijn iPhone verwijderd? M.a.w.: zijn de nummers uit de afspeellijsten dan definitief van mijn telefoon af?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Aangeschafte muziek blijft grijs in afspeellijst iPhone Ferry1967 Muziek, foto & video 0 10-09-14 07:51
muziek hapert op iphone stefvoetbal iPhone algemeen 2 06-10-13 08:43
Muziek hapert sinds IOS 5.1 Iphone4s1 Muziek, foto & video 5 30-03-12 20:22
iPhone: Muziek stottert (Greenpois0n) Mixpower Jailbreak 0 14-10-10 22:08
Muziek: Muziek hapert? yozd Muziek, foto & video 4 29-09-09 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.