//

Foto's iPhone 8 overzetten naar Windows computer

Foto's iPhone 8 overzetten naar Windows computer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat mijn iPhone 8 wat vol begon te raken, heb ik mijn foto's overgezet naar mijn laptop. Iets wat ik hiervoor ook altijd deed met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-18, 21:10
Nach089 Nach089 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 1
Arrow Foto's iPhone 8 overzetten naar Windows computer

Omdat mijn iPhone 8 wat vol begon te raken, heb ik mijn foto's overgezet naar mijn laptop. Iets wat ik hiervoor ook altijd deed met mijn eerdere iPhone 5 en iPhone SE. Toen had ik nooit enige problemen.

Maar met deze iPhone 8 wel. Foto's van de filmrol hebben een hele andere bestandsnaam dan foto's die ik op de iPhone bewerkt heb. Foto's die ik heb opgeslagen hebben állemaal een andere naam en foto's die de telefoon opslaat voor instagram ook weer. Alles staat nu compleet door elkaar. En ook wanneer ik op datum zoek, is er geen touw meer aan vast te knopen.

Is er een bepaalde instelling die ik kan doen zodat de foto's allemaal weer een normale bestandsnaam krijgen? Dus gewoon IMG_0157 bijvoorbeeld en de volgende foto (bewerkt of niet) IMG_0158 etc. Nu heten opgeslagen of bewerkte foto's DDMRE1804, GZKP7974, ILXL3141 en ga zo maar door. Geen touw aan vast te knopen!

Verder heb ik ook pas geleden foto's en filmpjes op de laptop gezet die het nu helemaal niet meer doen. Het beeld is weg. Bij de filmpjes nog wel geluid maar verder vrees ik dat ik de filmpjes én foto's gewoon kwijt ben...

Ik ben niet echt technisch en zit met mijn handen in het haar. Hoop dat iemand van jullie een oplossing weet!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten iphone 6 foto's naar windows pc wilfrida iPhone algemeen 3 17-02-17 09:37
Overzetten foto's Iphone 5 naar Windows 7 paul45 iPhone algemeen 2 21-10-12 14:35
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone !Wout Muziek, foto & video 5 07-05-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.