Overzetten foto's Iphone 5 naar Windows 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie kan mij uitleggen hoe ik foto's van Iphone 5 gemakkelijk kan overzetten naar windows 7 Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten foto's Iphone 5 naar Windows 7
Hallo
Wie kan mij uitleggen hoe ik foto's van Iphone 5 gemakkelijk kan overzetten naar windows 7 Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik doe dit via de app photosync.
Of je kan icloud op je pc downloaden en op je iPhone aanzetten. Vanaf je een foto trekt komt deze op je pc terecht (screenshots meende ik van niet). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe | Timovich | Muziek, foto & video | 1 | 15-12-11 23:36 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone | mwk | iTunes | 4 | 22-06-10 20:14 |
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS | fonta | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 14:34 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|