Recovery mode- herstellen -fout 21 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest doordat ik mijn code te vaak verkeerd heb ingetoets., was mijn iphone geblokkeerd en moest ik hem verbinden met itunes. Verbonden, geprobeert te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recovery mode- herstellen -fout 21
Ik moest doordat ik mijn code te vaak verkeerd heb ingetoets., was mijn iphone geblokkeerd en moest ik hem verbinden met itunes.
Verbonden, geprobeert te herstellen. Lukt niet. Foutcodes. Dus itunes updates. Weer foutcode 21 . Nu weer foutcode 1603. Ik wil gewoon heel graag mijn iphone weer gebruiken. En ik heb niets gejailbreaked. Ik krijg hem ook niet uit recovery modus. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat alles weer normaal zijn als je hem in DFU mode zet en dan herstelt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in recovery mode - Kan niet herstellen | Deltoro1984 | iPhone algemeen | 2 | 03-01-12 16:50 |
iPhone: IOS 5 vast in recovery mode, kan niet downgraden of herstellen HELPP!! | Ruben Verhoef | Jailbreak | 3 | 21-09-11 08:11 |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen | thaguz | Jailbreak | 4 | 27-03-11 16:10 |
iPhone: HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode | slippy da lizard | Jailbreak | 6 | 17-09-08 12:52 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
|
|