//

backup & update

backup & update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had even een vraagje. Ik wil de IOS van mijn Iphone updaten. Nu is er tegen mij gezegd als ik een reservekopie van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-12, 14:13
assiev assiev is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 59
Standaard backup & update

Hallo,

Ik had even een vraagje.
Ik wil de IOS van mijn Iphone updaten. Nu is er tegen mij gezegd als ik een reservekopie van mijn Iphone maakt dat ik na de update alles en dan ook alles wat op m'n telefoon stond/staat weer teruggezet kan worden.
Het allerbelangrijkste vind ik dat ik m'n notities, m'n mail en m'n notities in m'n agenda kan blijven behouden. Oke er wordt dan wel gezegd je mail heb je toch ook nog op je computer staan. Ja, dat is wel zo, maar er zijn mailtjes die ik graag bijdehand heb om iets terug te lezen/halen. Ook vind ik het best wel belangrijk de gegevens van Whatsapp te behouden.
Wat kan ik het beste doen voordat ik m'n Iphone ga updaten?
Vast bedankt.

Groetjes,
Astrid
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-12, 17:52
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

in principe hoor je dat allemaal te houden na het terugzetten van een reservekopie, maak anders voor de zekerheid nog een screenshot van notities, mail etc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup terugzetten na firmware update 5.0 Henk184 iPad algemeen 0 14-10-11 11:49
backup iphone & formatteren pc jeroenstaman iPhone algemeen 0 30-06-11 23:24
3g at&t maakt geen backup iun itunes gogo49 iTunes 2 14-11-10 20:04
Volledige backup & restore (incl. SMS) wdekreij iPhone algemeen 4 18-07-09 13:44
iPhone: Backup Iphone & Jailbreak kevinrommen Jailbreak 2 29-07-08 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.