//

Ziggo go - Silverlight

Ziggo go - Silverlight discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij niet meer mogelijk om Microsoft Silverlight te gebruiken op de ziggo go site. Dit houdt in dat een ieder Ziggo abonnee geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-18, 18:49
reizigers reizigers is offline
• iOS 12.0
• 3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard Ziggo go - Silverlight

Het is mij niet meer mogelijk om Microsoft Silverlight te gebruiken op de ziggo go site. Dit houdt in dat een ieder Ziggo abonnee geen TV meer kan kijken op de Mac book in mijn geval. Dit probleem is ontstaan na de installatie van Safari 12.

Ik kan nergens een oplossing vinden voor dit probleem met safari 12. Nu heb ik erbij Firefox geïnstalleerd want dat werkt dus wel.

Ik zou echter graag Safari 12 willen gebruiken, want die is niet zo traag op mijn systeem en downgraden naar Safari 11 is ook niet mogelijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-18, 19:56
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

https://forum.iculture.nl/f80/icultu...ri-12-0-a.html
  #3  
Oud 23-09-18, 19:58
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Safari ondersteund idd (de onveilige) plugin van Silverlight niet meer in versie 12, net als de meeste andere browser overigens.
Voor overige browser is Ziggo al meer dan een jaar geleden overgestapt, maar dus niet voor Safari.
Volgens onderstaand topic wordt er wel gewerkt om ook voor Safari over te stappen op html5, maar wordt er niet een verwachte termijn gegeven wanneer dit zo is.


3 dagen geleden
Hallo allen!

Ik heb een update van de Ziggo GO Developers gekregen:

Na de Apple Update wordt de benodigde Silverlight plugin niet meer ondersteund.
Het is mogelijk om te kijken via de Firefox en/of Chrome browser.
We werken eraan om Safari weer te ondersteunen. Maar dat dat wel even zal duren!

Er komt dus weer ondersteuning voor Safari, jullie betrokkenheid in dit topic heeft daar een grote rol bij gespeeld. Dank daarvoor ��

Uit de communicatie van de Ziggo GO Developers blijkt duidelijk dat bepaalde techniek onder de motorkap volledig moet worden omgebouwd. Vragen over details en vragen over wanneer Safari precies weer werkt kunnen we helaas niet beantwoorden.



https://community.ziggo.nl/ziggo-go-...75/index7.html

Een van de laatste postings.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.