//

video 8 via MacBook op cd

video 8 via MacBook op cd discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hen een Sony camera met video 8 bandjes die wil ik via MacBook air overzetten op cd of externe harde schijf . Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-18, 10:38
timmerfiets timmerfiets is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard video 8 via MacBook op cd

Ik hen een Sony camera met video 8 bandjes die wil ik via MacBook air overzetten op cd of externe harde schijf .
Ik heb het al met een video grabber geprobeerd ( goedkoop ) maar dat werkte niet.
Weet iemand wat ik precies nodig heb om eenmalig deze bandje over te zetten

Gr.
Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent demonski Desktop-applicaties 3 23-09-17 20:53
Video naar macbook? apotheosis iPhone algemeen 0 29-09-15 15:53
Video: MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone bobvandongen Muziek, foto & video 0 07-11-13 13:15
Video: Opgenomen video op macbook overzetten? Shorty007 Muziek, foto & video 2 12-08-09 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.