MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn MacBook Pro gebruiken om vanaf dat scherm 'live' mee te kijken naar filmopnamen die ik maak met de iPhone. Ik maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone
Ik wil graag mijn MacBook Pro gebruiken om vanaf dat scherm 'live' mee te kijken naar filmopnamen die ik maak met de iPhone. Ik maak namelijk wel eens films met de iPhone, alleen is het scherm te klein om goed zicht te hebben op alle details.
Bestaat hier een App voor die de filmbeelden van de iPhone camera live streamen naar je MacBook Pro? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
filmen, iphone, live, macbook pro, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Macbook Pro toetsen reageren laat bij Gamen | Maartenvdw | Desktop-applicaties | 3 | 14-06-13 16:04 |
Macbook pro besturen met iPhone/ipad? | indoow | iPhone Apps | 1 | 24-02-13 22:29 |
iPad video opnamen | Engelandvaarder | iPad algemeen | 4 | 18-11-12 19:59 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
iphone 4 agenda synchroniseren met MacBook Pro | Django000 | iTunes | 22 | 04-06-12 17:17 |
|
|