Macbook pro besturen met iPhone/ipad? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel ben ik op zoek naar een app om je macbook pro te kunnen besturen. Hier zijn er genoeg van zoals Teamviewer en dergelijke, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macbook pro besturen met iPhone/ipad?
Momenteel ben ik op zoek naar een app om je macbook pro te kunnen besturen. Hier zijn er genoeg van zoals Teamviewer en dergelijke, maar ik heb nog geen app kunnen vinden waarmee je als 'trackpad' bedient. Een app waar je tussen 'fullscreen apps' kunt swipen op je macbook.
Daarom roep ik jullie hulp, weten jullie hier een goede app voor? Alvast bedankt, Indoow
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik 'Screens'. Geen swipe mogelijkheden maar wel makkelijk app switchen door toetsencombinaties (appel-tab)...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Macbook pro of Imac en Ipad kopen? | ironstealer3 | Koopinformatie België | 21 | 03-02-13 13:44 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
iphone 4 agenda synchroniseren met MacBook Pro | Django000 | iTunes | 22 | 04-06-12 17:17 |
iPhone 4 camera met MacBook Pro delen via QuickTime 7 | bruut | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 16:44 |
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) | arashrsf | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-07-10 18:21 |
|
|