Een app die spieren en botten weergeeft? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn veel 'human body'-apps maar na het downloaden en bekijken van een stuk of 6/7 ervan, vind ik de kwaliteit vaak slecht en/of is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een app die spieren en botten weergeeft?
Er zijn veel 'human body'-apps maar na het downloaden en bekijken van een stuk of 6/7 ervan, vind ik de kwaliteit vaak slecht en/of is het niet wat ik zoek. Ik wil simpelweg kunnen zien hoe het lichaam bepaalde bewegingen maakt. Welke spieren aan welke botten vast zitten en hoe ze heten.
Kan iemand er eentje aan raden? Hoeft niet per se in het Engels of Nederlands. Spaans, Duits, Frans of Italiaans mag ook... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gezocht GPS-app die offline GPX bestanden weergeeft | nikosbont | iPhone Navigatie | 1 | 17-08-11 14:32 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
App die gebruik op home screen weergeeft? | BfromB | iPhone Apps | 0 | 12-06-09 09:15 |
Camera die rare kleuren weergeeft.. | 4en | iPhone algemeen | 8 | 07-07-08 20:52 |
App gezocht die batterijlading weergeeft | awenger | Jailbreak apps en thema's | 28 | 05-04-08 17:04 |
|
|