//

MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb?

MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe MBP moet kopen met Retina scherm, of een 'oude', geupgrade MBP met 750 gb harde schijf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-12, 19:10
blackpirates blackpirates is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb?

Hallo,
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe MBP moet kopen met Retina scherm, of een 'oude', geupgrade MBP met 750 gb harde schijf en ontspiegeld beeldscherm.
Ik weet namelijk niet of zon Retina scherm voor de gemiddelde gebruiker (ik game ook wel vaak, maar vooral browsen enzo), wel genoeg uitmaakt in vergelijking met de andere versie. Ook ben ik bang dat ik niet genoeg ga hebben aan de (ik weet t, supersnelle) 256 gb ssd die erin zit. De prijs scheelt redelijk wat, ik twijfel daarom erg, omdat eigenlijk €2000 mijn limiet was.
Weten jullie misschien ook of de gisteren aangekondigde MBP's nu al bij de APR's liggen?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Pim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-12, 10:56
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Als je het geld hebt, zou ik zeker voor de Retina gaan! Ik heb hem gisteren bekeken bij de Apple Store in A'dam.....man-o-man-o-man.....Opslag zou je kunnen ondervangen door op termijn een externe HD te kopen. Dit beperkt wel je mobiliteit, vind ik.

Hij is wel prijzig.....dus als je een beperkter budget hebt; MacBook Pro zonder Retina is ook super. En, zoals je zelf zegt, meer opslag. Ik heb begrepen dat de Retina ook niet te upgraden is. Dus de opslag die je nu hebt, kun je niet verder vergroten.

Veel plezier met je keuzen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MacBook pro op apple tv Rubske Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 27-02-12 22:34
MacBook Pro JustH4ckMe Archief 2 05-01-11 22:04
MacBook Pro S¡mon Chat en geruchten 7 30-07-09 21:29
Gezocht Macbook (pro) Destiny Archief 11 13-03-09 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.