Verkeerde Itunes kaart gekocht! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Geweldig! Alleen 1 probleem... Ik woon namelijk in België en ik heb me daar Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkeerde Itunes kaart gekocht!
Ik heb onlangs naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Geweldig! Alleen 1 probleem... Ik woon namelijk in België en ik heb me daar Itunes kaarten gekocht. Ja... Kom ik hier en ze werken natuurlijk niet. Ik heb nu geen zin om helemaal terug te rijden naar Amsterdam. Weet er iemand hier oplossingen voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik als adres het adres van de Belgische ambassade in Den Haag. Als Belgische belastingbetaler is die ook een klein beetje van jou |
|
|||
|
|||
Ha ok Ik zou hem zeker willen gebruiken voor de MAC OSX LION MOUNTAIN update.
|
|
|||
|
|||
Dat kan zonder problemen. Als er dan updates zijn voor OS X Mountain Lion moet je even inloggen met het Nederlandse account. Ik moet dat met mijn Amerikaans account doen voor Final Cut Pro X, Motion en Compressor.
|
|
|||
|
|||
Net even rap accountje aangemaakt en iTunes kaarten ingewisseld . Werkt perfect! Dankje voor de tip!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Verkeerde artiest namen van itunes naar iphone | beterbart | iTunes | 1 | 15-01-12 18:17 |
steeds verkeerde gebruikersaccount Itunes | Pinraiser | iTunes | 5 | 03-09-10 19:04 |
Windows: Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes | tobyzitz | iTunes | 5 | 19-01-10 14:16 |
Itunes herkent de verkeerde outlook agenda | pmjager | iTunes | 3 | 23-10-09 02:18 |
gekocht in itunes store | rowin89 | iTunes | 7 | 23-10-08 22:13 |
|
|