VLC herkent mijn iMac niet in sluimerstand discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sindskort maak ik gebruik van de VLC app op mijn Apple TV, iPhone en iPad. Ik gebruik de app om videobestanden te streamen die op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VLC herkent mijn iMac niet in sluimerstand
Sindskort maak ik gebruik van de VLC app op mijn Apple TV, iPhone en iPad. Ik gebruik de app om videobestanden te streamen die op mijn iMac opgeslagen zijn. Ik heb hiervoor een folder via de instellingen gedeeld. Dit werkt goed als mijn iMac aanstaat. Maar als mijn iMac in sluimerstand is wordt door VLC mijn iMac niet meer herkend. Dan moet ik mijn iMac uit sluimerstand halen.
Is hier een oplossing voor zodat ik kan streamen als mijn iMac in sluimerstand is? Toen ik de app Air Video HD gebruikte kon ik probleemloos video's streamen als mijn iMac in sluimerstand stond. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat | JurgenvH | Muziek, foto & video | 4 | 02-09-14 20:55 |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
itunes op imac herkent iphone niet | blaugrana | iTunes | 0 | 16-08-10 14:19 |
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer | lezertjes | iPhone algemeen | 2 | 23-07-10 18:34 |
|
|