Inhoud fotorol naar bestanden in dezelfde volgorde discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Lijkt makkelijk maar het lukt me niet: Ik wil de inhoud van mijn fotorol (foto's en filmpjes) backuppen. Het resultaat moet bestanden zijn die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inhoud fotorol naar bestanden in dezelfde volgorde
Lijkt makkelijk maar het lukt me niet:
Ik wil de inhoud van mijn fotorol (foto's en filmpjes) backuppen. Het resultaat moet bestanden zijn die ik in dezelfde volgorde kan bekijken als dat ze in mijn fotorol staan. Het meest voor de hand liggend is dat er een datum in de bestandsnaam komt te staan, zodat ik daarop kan sorteren. Hoe doe ik dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil je een back-up maken naar een cloud dienst? (Zo ja, welke dienst?)
Of naar een fysiek apparaat? (Zo ja, wat voor apparaat en op welke manier?) Als ik een export maak van mijn foto's en video's van mijn filmrol naar mijn PC (Windows 10) hebben de bestanden een oplopende bestandsnaam en zijn ze dus automatisch chronologisch gesorteerd. Laatst gewijzigd door Gonus; 15-04-19 om 14:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en iPad niet 1-op-1 dezelfde inhoud | jpwg001 | iCloud | 6 | 16-11-17 12:18 |
IPad verandert volgorde inhoud verzamelingen | Nicky013 | iPad algemeen | 2 | 22-01-17 16:37 |
link in fotorol naar map op nas | tvanveldhuizen | iPad Apps | 2 | 27-09-14 22:38 |
Firmware update volgorde? 3.1.3 naar 4.2.1 | hatsjeeeeee | Archief | 3 | 13-05-11 10:46 |
Complete inhoud mailbox naar pc | Daniel2929 | iPhone algemeen | 0 | 24-07-10 12:30 |
|
|