//

iCloud foto's op Mac & iPhone > foto' s 3x gesynchroniseerd. Wat doe ik fout?

iCloud foto's op Mac & iPhone > foto' s 3x gesynchroniseerd. Wat doe ik fout? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op iPhone & Mac gebruik ik Photos. iCloud staat aan. Werkt prima: als ik foto's maak met m'n iPhone dan kan ik ze vrijwel meteen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-19, 23:58
mwalmwal mwalmwal is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2019
Berichten: 1
Question iCloud foto's op Mac & iPhone > foto' s 3x gesynchroniseerd. Wat doe ik fout?

Op iPhone & Mac gebruik ik Photos. iCloud staat aan. Werkt prima: als ik foto's maak met m'n iPhone dan kan ik ze vrijwel meteen daarna op m'n Mac met een groot beeldscherm verder bewerken.

Als ik op vakantie ben, dan zet ik iCloud uit omdat ik mijn datagebruik wil beperken. Maar omdat ik wel m'n Mac mee heb, importeer ik de foto's in Photos, van m'n iPhone, met een kabeltje. So far so good.

Als ik weer thuis ben en iCloud weer aanzet dan begint de ellende: ik krijg dan drie kopieën van elke foto: een onbewerkte die ik op vakantie geďmporteerd heb, een kopie daarvan die ik op vakantie bewerkt heb en eentje die nogmaals via iCloud gesynchroniseerd is nadat ik weer thuisgekomen ben.

Wat doe ik fout?

Ik verwacht dat Photos ziet dat ik bepaalde foto's al geďmporteerd heb (aan de time stamp, filename, locatie, e.d.) maar nee hoor, ik krijg alles driedubbel. Of mag ik niks handmatig importeren dat ook gesynchroniseerd kan worden?

Ter info: ik heb datagebruik van Photos op m'n iPhone op vakantie op twee manieren geprobeerd te voorkomen: door iCloud foto' s simpelweg uit te zetten en door mobile datagebruik van Photos uit te zetten. En helaas maakt het geen verschil.

Kortom, wie heeft raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's importeren, icloud foto's, verkeerde sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 20:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 12:05
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 15:46
Mac OS X: Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes RobinDeleener iTunes 3 11-12-12 12:54
Iphone op andere pc gesynchroniseerd. Alle contacten, foto's,... kwijt Bierarchist iPhone algemeen 0 01-08-12 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.