iCloud foto's op Mac & iPhone > foto' s 3x gesynchroniseerd. Wat doe ik fout? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op iPhone & Mac gebruik ik Photos. iCloud staat aan. Werkt prima: als ik foto's maak met m'n iPhone dan kan ik ze vrijwel meteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud foto's op Mac & iPhone > foto' s 3x gesynchroniseerd. Wat doe ik fout?
Op iPhone & Mac gebruik ik Photos. iCloud staat aan. Werkt prima: als ik foto's maak met m'n iPhone dan kan ik ze vrijwel meteen daarna op m'n Mac met een groot beeldscherm verder bewerken.
Als ik op vakantie ben, dan zet ik iCloud uit omdat ik mijn datagebruik wil beperken. Maar omdat ik wel m'n Mac mee heb, importeer ik de foto's in Photos, van m'n iPhone, met een kabeltje. So far so good. Als ik weer thuis ben en iCloud weer aanzet dan begint de ellende: ik krijg dan drie kopieën van elke foto: een onbewerkte die ik op vakantie geďmporteerd heb, een kopie daarvan die ik op vakantie bewerkt heb en eentje die nogmaals via iCloud gesynchroniseerd is nadat ik weer thuisgekomen ben. Wat doe ik fout? Ik verwacht dat Photos ziet dat ik bepaalde foto's al geďmporteerd heb (aan de time stamp, filename, locatie, e.d.) maar nee hoor, ik krijg alles driedubbel. Of mag ik niks handmatig importeren dat ook gesynchroniseerd kan worden? Ter info: ik heb datagebruik van Photos op m'n iPhone op vakantie op twee manieren geprobeerd te voorkomen: door iCloud foto' s simpelweg uit te zetten en door mobile datagebruik van Photos uit te zetten. En helaas maakt het geen verschil. Kortom, wie heeft raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto's importeren, icloud foto's, verkeerde sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen | Andrisig | Desktop-applicaties | 3 | 28-07-15 21:08 |
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's | Ersin27 | iCloud | 1 | 09-06-15 13:05 |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
Mac OS X: Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes | RobinDeleener | iTunes | 3 | 11-12-12 13:54 |
Iphone op andere pc gesynchroniseerd. Alle contacten, foto's,... kwijt | Bierarchist | iPhone algemeen | 0 | 01-08-12 16:53 |
|
|