Itunes stopt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mijn grote schrik lees ik dat Itunes er mee stopt sla gelijk in paniek koop altijd de nummers die ik mooi vind en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes stopt
Tot mijn grote schrik lees ik dat Itunes er mee stopt
sla gelijk in paniek koop altijd de nummers die ik mooi vind en heb hele speellijsten op mijn computer staan wat nu ben je alles kwijt wat je gekocht hebt en wat is het alternatief ik heb geen Ipad of iPhone alleen maar een Ipod en haal mijn muziek gewoon op de computer om het volgens op de ipod te zetten ook gebruik ik de muziek om op een stickie te zetten voor in de auto wat nu gr yvette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had bij het iTunes topic ook al geantwoord.
Niet beter te weten en voor zover nu bekend is, blijft iTunes (voorlopig) nog gewoon werken op een Windows PC. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afspeellijst in Itunes stopt halverwege | wimger | iPhone algemeen | 0 | 22-02-16 17:58 |
Itunes stopt automatisch met syncen! Help aub | i-Hanny | iPhone algemeen | 0 | 25-09-13 03:35 |
Windows: iTunes stopt opeens met synchroniseren | Beautiful Beast | iTunes | 7 | 12-07-09 17:05 |
Mac OS X: itunes stopt tijdens syncen | pcsw | iTunes | 0 | 01-06-09 22:40 |
|
|