afspeellijst in Itunes stopt halverwege discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In itunes heb ik verschillende afspeellijsten gemaakt. Gaat al jaren prima. Tijdens het wandelen luister ik naar een willekeurige afspeellijst en zet de modus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
afspeellijst in Itunes stopt halverwege
Hallo,
In itunes heb ik verschillende afspeellijsten gemaakt. Gaat al jaren prima. Tijdens het wandelen luister ik naar een willekeurige afspeellijst en zet de modus op "shuffle/random". Dan begint mijn lijst te spelen maar stopt na een aantal nummers. Als ik probeer om de lijst verder af te spelen, blijkt hij "vast" te staan en kan even niets doen. daarna kan ik weer op play drukken en speelt hij verder. Heb ik iets over het hoofd gezien misschien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film stopt halverwege via IPad/ATV3 | maxrocka | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 26-09-14 11:26 |
Synchronisatie stopt halverwege | edwinnn | iPhone algemeen | 0 | 31-12-13 12:10 |
Mac OS X: Afspeellijst terugvinden op iTunes? | plescherken | iTunes | 4 | 01-09-12 23:09 |
ATV1 stopt halverwege het synchroniseren | Appeltje72 | Apple TV - 1e generatie | 0 | 10-07-12 11:48 |
Afspeellijst Itunes in Icloud | maltje | iCloud | 0 | 08-04-12 11:24 |
|
|