City trip Belijn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar doe toch een poging. Ik ga binnenkort op city trip naar belijn, ik wil dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
City trip Belijn
Hallo,
Weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar doe toch een poging. Ik ga binnenkort op city trip naar belijn, ik wil dan mijn Iphone 5s gebruiken om te navigeren door de straten naar bvb een museum, maar ook om te kijken waar ik me op een zeker moment bevind in de stad, ik vraag me af of daar app's voor zijn maar bovendien vraag ik me af of me dat extra geld kosten op mijn GSM factuur want er zal toch in het buitenland een connectie met de satelliet plaatsvinden. Ik heb een minimum GSM abonnement vandaar mijn vraag. ik ben ook nog in bezit van een garmin GPS met levenslange kaart updates maar die is vooral gericht op auto gebruik en niet op stadsbezoeken die te voet worden afgelegd. alvast bedankt catmen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://itunes.apple.com/nl/app/beij...1348?l=en&mt=8 EDIT: Waar ga je nu eigenlijk naar toe? Naar Beijing (China) of Berlijn (Duitsland)? Voor Berlijn zijn er heel wat "off line" city maps te vinden in de App Store. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-02-16 om 13:07. |
|
|||
|
|||
"Eigenlijk" naar Berlijn! (type voutje)
Ik kijk nog wel bij de app's Bedankt. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe vooraf trip plannen op Iphone? | JedeVe | iPhone Apps | 1 | 01-05-12 17:53 |
Iphone london trip. | Rabin20 | Archief | 18 | 08-04-08 00:57 |
|
|