Afspeellijst terugvinden op iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone staat een afspeellijst "Loopmuziek", muziek waar ik naar luister tijdens het joggen. Daar heb ik dagenlang aan gewerkt om bepaalde songs met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspeellijst terugvinden op iTunes?
Op mijn iPhone staat een afspeellijst "Loopmuziek", muziek waar ik naar luister tijdens het joggen. Daar heb ik dagenlang aan gewerkt om bepaalde songs met een bpm waarop je kan joggen samen te brengen.
Nu heb ik - per ongeluk - heel mijn muziekbibliotheek naar deze afspeellijst gekopieerd en - wat nog erger is - ik heb nadien mijn iPhone gesynct met mijn iTunes, waardoor ik nu dus met twee verkeerde afspeellijsten "Loopmuziek" zit. Weet iemand of ik die oude afspeellijsten "Loopmuziek" ergens kan terugvinden en het probleem opnieuw kan herstellen? Ik ben ten einde raad! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
En hoe voorkom ik dan dat iTunes opnieuw die verkeerde afspeellijst overneemt tijdens het syncen?
|
|
|||
|
|||
Als na de Time Machine restore van de iTunes bibliotheek alle deuntjes weer in de juiste afspeellijsten staan zal iTunes die met de iPhone ook zo synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Beste Timosha,
Het is gelukt! Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspeellijst Itunes in Icloud | maltje | iCloud | 0 | 08-04-12 11:24 |
Afspeellijst uit iTunes in iPhone op goede volgorde?? | EmperorBE | iTunes | 0 | 16-02-12 00:06 |
[iTunes Match] Slimme afspeellijst iPhone | bramk | iCloud | 0 | 19-01-12 18:14 |
Windows: iTunes bibliotheek verdwenen.... hoe terugvinden??? | vahoje | iTunes | 2 | 17-11-11 11:34 |
Afspeellijst iphone > itunes | deragear | iTunes | 0 | 15-07-09 22:47 |
|
|