iTunes bibliotheek verdwenen.... hoe terugvinden??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een hele muziekcollectie op een speciale partitie van een externe HDD Op aanraden van kenners heb ik de iTunes bibliotheek, via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes bibliotheek verdwenen.... hoe terugvinden???
Hallo,
Ik heb een hele muziekcollectie op een speciale partitie van een externe HDD Op aanraden van kenners heb ik de iTunes bibliotheek, via de voorkeuren op een andere locatie geplaatst : "Documenten" i.p.v. bij het programma op de "C" Regelmatig neem ik van alles en backup op nog een afzonderlijke schijf. Na een crach van de systeemschijf en vervanging door een nieuwe schijf en terugplaatsen van Windows XP d.m.v. een Image BU geeft iTunes een "LEGE BIBLIOTEEK" Hoe kan ik de vroegere bibliotheek opnieuw in iTunes terugkrijgen ?? Alle deskundige info en suggesties vanharte welkom. Met dank vooraf Jeve |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de collectie nog bestaat moet je gewoon in iTunes een nieuwe bibliotheek openen en vervolgens het pad naar de collectie volgen...
Suc6... |
|
|||
|
|||
Beste Wally,
Bedankt voor je tip, Kostte wat zoekwerk, maar ALLES TERUGGEVONDEN en OK nu Grtn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bibliotheek na synchronisatie verdwenen | jansen58 | iTunes | 2 | 25-11-09 10:59 |
iTunes Bibliotheek | Derenze | Archief | 1 | 09-11-09 19:01 |
iphone en ipodtouch hoe aparte bibliotheek? | martijn11 | iTunes | 0 | 11-10-09 16:18 |
Windows: Muziek uit bibliotheek verdwenen? | jay_dee | iTunes | 0 | 10-08-09 17:41 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
|
|