//

Muziek op Iphone (lichtgrijs) niet in bibliotheek itunes

Muziek op Iphone (lichtgrijs) niet in bibliotheek itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op een verkeerde wijze de muziek naar de Iphone gekopieerd. De muziek staat nu wel op mijn iphone. De artiest staat er 1x ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-11, 12:33
fransr fransr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Muziek op Iphone (lichtgrijs) niet in bibliotheek itunes

Ik heb op een verkeerde wijze de muziek naar de Iphone gekopieerd.
De muziek staat nu wel op mijn iphone.

De artiest staat er 1x op, maar de nummers staan er 2x op.

De nummer zijn niet via de ipone af te spelen. De tekst van de nummers staan er in de kleur lichtgrijs.

Indien ik de CD nu op de juiste wijze, via bibliotheek, synchroniseer komen de nummers er voor de 3e keer in. Op de juiste wijze staan de nummers er in zwarte tekst.

Indien ik de CD verwijder uit mijn bibliotheek, verdwijnen de nummers op mijn iphone die in het zwart (en op de juiste wijze) waren opgenomen.

Hoe kan ik de nummers verwijderen die in het lichtgrijs zijn opgenomen.

Vermoedelijk zijn de nummers erop gekomen door vanuit de bibliotheek te kopieeren en te plakken. Op de Iphone zijn de nummers via Itunes niet zietbaar, maar ze staan wel op de Iphone.

Wie kan mij helpen om de nummers te verwijderen van de Iphone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 10:01
jayro jayro is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Angry Hetzelfde probleem

Alleen kan ik die lichtgrijze muzieknummers op de iphone niet terugvinden in mijn itunes bibliotheek! Bovendien lijken ze van een andere account af te komen, aangezien er steeds een window komt die vraagt om een apple ID wachtwoord van een account van mijn schoonzus Het rare is dat zij deze nummers al helemaal niet heeft... Grrrrr...wil er graag van af, wie helpt??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad Wi-Fi is lichtgrijs en werkt niet mhjh iPad algemeen 17 29-03-11 20:16
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 10:59
Windows: Muziek bibliotheek naar IPhone Appelig iTunes 8 07-03-10 00:57
Windows: Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek Trapani iTunes 7 17-11-09 12:24
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? cort iTunes 0 25-10-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.