Gesprek scherm dimmen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Als ik bel druk ik meestal op de Powerknop om het scherm uit te schakelen. Nu bij mijn iPhone 6s wordt het gesprek dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek scherm dimmen
Hallo
Als ik bel druk ik meestal op de Powerknop om het scherm uit te schakelen. Nu bij mijn iPhone 6s wordt het gesprek dan beëindigd. Bij al mijn voorgaande iPhones was dit het geval niet. Is dit nieuw in iOS 9 kan ik die optie aanpassen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat hoef je niet te doen. Er zit een nabijheidssensor in je telefoon, die je scherm uitschakelt. Bel maar eens iemand op en kijk naar je scherm. Leg dan je duim bovenaan de telefoon over de breedte van het toestel. Dan zie je het scherm dimmen.
|
|
|||
|
|||
Ik bel voornamelijk op speaker of met oortjes.
|
|
||||
|
||||
Aha... Dan weet ik het niet. Zal het eens testen als ik gebeld wordt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen weergave op het scherm tijdens een gesprek | Leon19 | iPhone algemeen | 8 | 12-03-15 22:15 |
Dimmen beelsscherm uitschakelen Safari | DjRobin2 | iPhone algemeen | 2 | 20-05-11 18:13 |
Scherm knippert aan/uit tijdens gesprek | Jeroen026 | iPhone algemeen | 8 | 20-11-10 01:27 |
ontvangen gesprek:Scherm zwart , 3GS | master | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 13:32 |
Einde gesprek, terug in contact's scherm vraag. | sponzert | iPhone algemeen | 5 | 01-10-08 22:06 |
|
|