App Foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb recent de download van Macos Catalina gedaan,nu werkt de app foto's niet meer,ik heb al geprobeerd een herstel te doen maar dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Foto's
Hallo,
ik heb recent de download van Macos Catalina gedaan,nu werkt de app foto's niet meer,ik heb al geprobeerd een herstel te doen maar dit helpt niet. Mvg, Kris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opslagruimte iphone zit vol door foto's, maar er staan geen foto's op? | BerendVdb | iPhone algemeen | 12 | 27-03-16 14:59 |
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's | Ersin27 | iCloud | 1 | 09-06-15 13:05 |
Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om | sandervm86 | iPad algemeen | 2 | 22-08-14 10:02 |
Hoe voorkom ik dat foto's gemaakt door de voorste camera(iPhone), de foto's spiegelt? | Survivor94 | iPhone algemeen | 2 | 01-04-13 20:26 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|