Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op me iPad staan alle foto's gewoon goed, maar wanneer ik naar de website van marktplaats ga (en heb het nog met een voetbal schema ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om
Op me iPad staan alle foto's gewoon goed, maar wanneer ik naar de website van marktplaats ga (en heb het nog met een voetbal schema website) en een foto upload naar me advertentie draait die ineens de foto om. Dus staat die op ze kop. Heel irritant.
Kent iemand dit probleem? Ik snap dat ik misschien ook de app van marktplaats kan downloaden en dat het dat misschien niet gebeurd maar wat ik al aangeef heb het ook op een andere site al.. Mvg, Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto bij bellen, 1 iPhone 5 wel, andere niet. ?? | macfuji | iPhone algemeen | 7 | 12-10-13 10:37 |
IPOD en upload foto naar weblog | CarolienIPOD | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-11-11 14:58 |
geen plaatsbepaling bij sommige foto's | haarlem023023 | Muziek, foto & video | 0 | 09-08-10 20:26 |
Foto upload app | Chasinn | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-10 16:51 |
|
|