//

iMovie video downloaden werkt niet, opslagruimte zit niet vol

iMovie video downloaden werkt niet, opslagruimte zit niet vol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik probeer een iMovie film te downloaden/bewaren, echter krijg ik een foutmelding dat mijn opslagruimte vol zit. De film is in 4K (zodat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-20, 21:24
Stadsbus Stadsbus is offline
• iOS 13.2.2
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 1
Standaard iMovie video downloaden werkt niet, opslagruimte zit niet vol

Goedenavond,

Ik probeer een iMovie film te downloaden/bewaren, echter krijg ik een foutmelding dat mijn opslagruimte vol zit.
De film is in 4K (zodat ik later nog kan inzoomen zonder te veel kwaliteitsverlies) en duurt 10,5 minuten.
Een minuut kost ongeveer 400 MB aan opslag, een film van 11 minuten kost dan ongeveer 4400 MB aan opslag.



Als ik op mijn telefoon naar de instellingen ga dan staat daar dat ik 26,3 GB van de 64 GB heb verbruikt.
Genoeg ruimte vrij voor 4,4 GB aan film zou je denken, toch blijf ik de foutmelding krijgen, ook nadat ik alle apps heb gesloten en de telefoon opnieuw heb opgestart.



Weet iemand hier waar het probleem zit?

Alvast erg bedankt!

Groeten,
René

Laatst gewijzigd door Stadsbus; 02-01-20 om 21:26. Reden: losse entertjes toegevoegd rondom de afbeeldingen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
downloaden, film, imovie, opslagruimte, video's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6+ video gebruiken als 720p video in Desktop iMovie ziet er niet uit VincentEN iPhone algemeen 0 07-05-15 15:06
imovie werkt niet op ipad met filmpjes van iphone 5 herkie67 iPhone Apps 0 18-09-13 08:11
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht jaimiefanatic iPhone Apps 1 29-09-10 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.