Iphone 6+ video gebruiken als 720p video in Desktop iMovie ziet er niet uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb allerlei video's opgenomen op horizontale wijze (immers heb je als je het verticaal filmt van die lelijke zwarte randen aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6+ video gebruiken als 720p video in Desktop iMovie ziet er niet uit
Beste leden,
Ik heb allerlei video's opgenomen op horizontale wijze (immers heb je als je het verticaal filmt van die lelijke zwarte randen aan de zijkant) via mijn iphone 6+ op 720p. Nu heb ik de deze betreffende video's geïmporteerd naar mijn iMac (software 10.10.3) met iMovie (versie 10.0.7). Echter wanneer ik het vervolgens na het editten exporteer als een bestand - in de volgende settings: resolutie 1280x720 en kwaliteit Best (Prores) - en dan bekijk lijkt het alsof het echt ontzettend korrelig is. Oftewel totaal niet scherp. En dat terwijl ik op internet genoeg filmpjes zie die er verbluffend goed uit zien. voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=fPUDNVuhKqY Oftewel, wat doe ik fout? Welke settings moet ik gebruiken en waarom lijkt het zo korrelig nu? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone | bobvandongen | Muziek, foto & video | 0 | 07-11-13 13:15 |
IMovie kan geen films gebruiken uit video's | bako | iPhone Apps | 2 | 18-06-12 22:06 |
OS X Desktop als muziek video | Michael | Chat en geruchten | 3 | 10-05-08 18:04 |
|
|