mail met foto is blijven "hangen"... discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, wie kan me helpen? Ben al de hele morgen aan het kl**ien, wou foto versturen die op mijn iphone staat, maar hij bleef hangen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail met foto is blijven "hangen"...
Hoi, wie kan me helpen? Ben al de hele morgen aan het kl**ien, wou foto versturen die op mijn iphone staat, maar hij bleef hangen, duurde te lang, ik kreeg dan ook de melding: Mail versturen niet mogelijk. De verbinding met de uitgaande server "smtp.gmail.com is mislukt! Dit herhaalt hij ook als ik hem aanklik om het alsnog te proberen. Nwe mailtjes verstuurt hij wel!
Ik stopte het maar nu blijft er steeds bij de Uitgaande post (1) staan, die ik ook niet meer kan annuleren of werwijderen. Wat kan ik doen? Wie is hier in thuis? https://forum.iculture.nl/image...s/confused.gif Alvast bedankt Marian Laatst gewijzigd door herk0039; 14-08-08 om 15:21. Reden: nu doet gmail helemaal niks meer.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit kan je proberen
homebutton en lock knopje tegelijk indrukken 10 seconden dan gaat je iphone uit (reset manier) en dan die je hem op de normale manier aan en dan moet je kijken of hij dan werkt latersz
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
Foto: Met "Foto's" MobileMe gallerij bekijken | Lancia | Muziek, foto & video | 0 | 01-07-09 15:55 |
Mail.app "download resterende" met Gmail | dj_joske | iPhone Apps | 5 | 07-05-08 21:36 |
|
|