//

Mp3 moet weg

Mp3 moet weg discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als muzikant en fijnproever kan ik niet zoveel met streaming diensten. Hun aanbod is veel te beperkt en ze bemoeien zich voortdurend met hoe en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-23, 12:23
eeerik eeerik is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2023
Berichten: 2
Standaard Mp3 moet weg

Als muzikant en fijnproever kan ik niet zoveel met streaming diensten. Hun aanbod is veel te beperkt en ze bemoeien zich voortdurend met hoe en wat ik luister. Wat ze al helemaal niet leveren is mijn eigen akoestische studio-opnames of DJ-sets.

Begin juli was ik zo stom om een week lang mijn mp3 collectie te archiveren als voorbereiding voor een roadtrip van een maand. Ik heb een map met 5000 mp3s vanuit de cloud in de Music-app gegoten en toen ben op reis gegaan. Bij maar liefst 4 op 5 tracks kreeg ik de melding "This song is currently not available in your country" Ik heb onderweg alle tips en tricks geprobeerd maar de melding bleef komen. De meeste muziek die ik onderweg had willen luisteren en vooral mijn laatste 6 liedjes die ik had gemixt werden niet afgespeeld.

Nu ben ik niet boos maar hoop dat alle vliegen uit het universum op de konten van het Music-team landen en dat ze geen handen hebben om mee te krabben. Hamvraag: bestaat Uberhaupt nog gewoon een mp3 player die je op je iPhone (11pro) kunt hebben zonder dat een grote partij zich met de inhoud bemoeit, of kan ik de iPhone gewoon afschrijven als muziek device?

Laatst gewijzigd door eeerik; 19-07-23 om 11:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-23, 11:58
eeerik eeerik is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2023
Berichten: 2
Standaard

Gezien de granieten stilte vat ik dat op als een ja. Bye bye Music.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen?? applejongagold Chat en geruchten 1 13-03-12 17:24
wat moet ik nu? dannyvdal iPhone algemeen 13 10-01-11 19:47
Help wat moet ik doen?! robintielemans Archief 3 10-05-09 22:47
HELP ! wat moet ik doen ??? L03627 Archief 3 10-05-09 17:55
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen djmur-c Unlock [archief] 2 01-05-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.