//

ID3 Tags syncen met muziekbestand

ID3 Tags syncen met muziekbestand discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb gezocht en gezocht maar het lijkt erop dat ik er helemaal naast zit Ik heb nl sterk de indruk dat ik eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-08, 13:29
I-Stefke I-Stefke is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 45
Standaard ID3 Tags syncen met muziekbestand

Hoi

Ik heb gezocht en gezocht maar het lijkt erop dat ik er helemaal naast zit

Ik heb nl sterk de indruk dat ik eerst in Itunes, ID3 tags toevoegde en corrigeerde en dat automatisch deze werden aangepast in het originele bestand op mijn externe schijf. Sterker nog; volgens mij heb ik dat ooit ingesteld of zo in Itunes. Nu gebeurt dat dus niet meer en weet ook helemaal niet (als het al ingesteld kan worden) waar ik dat dan zou moeten instellen. Of heb ik dit allemaal alleen maar ooit gedroomd Vertel het me.

Dus nogmaals: ik weet helemaal niet zeker of het kan

Gr I-stefke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-11, 11:50
Denis Denis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gent (BE)
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I-Stefke Bekijk bericht
Hoi

Ik heb gezocht en gezocht maar het lijkt erop dat ik er helemaal naast zit

Ik heb nl sterk de indruk dat ik eerst in Itunes, ID3 tags toevoegde en corrigeerde en dat automatisch deze werden aangepast in het originele bestand op mijn externe schijf. Sterker nog; volgens mij heb ik dat ooit ingesteld of zo in Itunes. Nu gebeurt dat dus niet meer en weet ook helemaal niet (als het al ingesteld kan worden) waar ik dat dan zou moeten instellen. Of heb ik dit allemaal alleen maar ooit gedroomd Vertel het me.

Dus nogmaals: ik weet helemaal niet zeker of het kan

Gr I-stefke
Ik heb nu dus net hetzelfde "probleem". In mijn iTunes collectie zorg ik ervoor dat alle ID3 Tags volledig ingevuld en goed staan maar dit wordt niet (meer) automatisch overgenomen in het originele bestand.
Ik weet dat er een aantal vinkjes bestaan binnen iTunes ivm de bibliotheek enzo maar ik wil niet dat er nogmaals een kopie wordt gemaakt van mijn gehele bibliotheek.
Ik wil dus enkel dat als ik in iTunes de ID3 tag aanvul; dit ook overgenomen wordt in het originele bestand.

Iemand?
Ik weet dat bovenstaande post van 2008 is maar ik vond deze via de zoekfunctie terug
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Make Video Tags luwe Muziek, foto & video 0 24-02-09 03:10
Windows: Itunes mp3 tags veranderen _kay_ iTunes 1 14-12-08 14:52
Tags niet meegenomen bij Synchronisatie frankvanwessel iTunes 0 17-06-08 10:29
Muziek: iTunes id3-tages bijgewerkt, maar niet op iPhone frankvanwessel Muziek, foto & video 0 16-06-08 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.