foto's na.. resetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, het moet toch mogelijk zijn de foto's terug te vinden die je hebt opgeslagen op je iphone nadat je deze hebt gereset (jailbreak etc.) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's na.. resetten?
Hoi, het moet toch mogelijk zijn de foto's terug te vinden die je hebt opgeslagen op je iphone nadat je deze hebt gereset (jailbreak etc.) ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je iphone hebt restored,en opnieuw jailbreaked etc. zal je iphone gewist worden. ff weer keer syncen met itunes en alles staat er weer op.
|
|
|||
|
|||
mmm en daar staan ze juist niet meer op ;(
|
|
|||
|
|||
heeft itunes geen backup gemaakt voor jouw iphone?
voor m'n restore vroeg itunes of ik een m'n huidige gegevens wilde backuppen... toen ik na m'n restore m'n iphone opnieuw connecte, vroeg itunes of ik m'n backup terug wilde zetten. foto's, contacten, bookmarks etc stonden er weer op |
|
|||
|
|||
Je hebt de fotos die je op de iphone hebt staan ook op de pc staan (mijn documenten->mijn afbeeldingen) weer ff in iphone naar tabke pictues gaan en weer aanvinke
|
|
|||
|
|||
nee, na huiskomst bleef de foon hangen en moet ik hem resetten! meestal ( ) is er ook ergens een progje voor de comp om verwijderde fotoos terug te kunnen halen misschien ook voor de iphone?.
|
|
||||
|
||||
iTunes slaat veel gegevens op in een backup maar niet de door jezelf gemaakte foto's. Ik ben bang dat je deze dus echt kwijt bent. Hier dien je ook altijd een backup van te maken wanneer je de iPhone gaat restoren, al zeggen de tutorials hier meestal niks over. Zal d'r voor zorgen dat het in onze tutorials komt te staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
door itunes, gewoon in de photoroll. |
|
|||
|
|||
Hij zet de foto's terug als je ze opslaat in iPhoto
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Gemmelos; er is al duidelijk vermeld op andere draadjes wat iTunes nu wel opslaat.
Waarom zou hij app van installer backuppen als iTunes van Apple dus is. Apple die btw tegen die extra - lees niet betalende- appliaties is. |
|
||||
|
||||
worden je fotoo's dan niet automatisch in iphoto geimporteerd als je je iphone aan je mac hangt?
|
|
||||
|
||||
die moet je na de restore(-update) allemaal installeren... zoals bootloader, installer.app etc...... ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
resetten | koenvanden | iPhone Apps | 6 | 27-12-10 16:08 |
Hardware: gps resetten | lotusdiver | iPhone Navigatie | 3 | 04-01-10 12:28 |
Computer resetten | KP_10 | Archief | 2 | 04-11-09 22:14 |
1.1.1 resetten | edraket | Unlock [archief] | 3 | 25-02-08 18:11 |
ResetteN? | Rutger001 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-08 22:17 |
|
|