Foto's van Contacts. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je foto's wil toevoegen aan je contact kan je een foto kiezen uit je eigen Gallery of een foto maken. Maar weet iemand waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van Contacts.
Als je foto's wil toevoegen aan je contact kan je een foto kiezen uit je eigen Gallery of een foto maken.
Maar weet iemand waar deze beide worden opgeslagen op de iPhone? Iemand vroeg me namelijk om de foto die ik bij haar contact had staan door te sturen. Maar dan moet ik die natuurlijk wel kunnen vinden. Ik heb hem namelijk niet gekomen uit de Gallery. (en waar staan deze op de iPhone eigenlijk gerestored?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die staan toch onder je "fotos" of onder je "camerarol"
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus waar staan de foto's die in de camera rol staan op de iPhone (/var/root whatever) En waar staan de foto's die je van een contact maakt die je niet uit je camerarol haalt. |
|
||||
|
||||
Kun je anders zelf niet lavast wat doorzoeken? Zo moeilijk is het toch niet om via ssh even je iPhone door te zoeken? Het zijn geen honderden mappen
|
|
||||
|
||||
En nee , je gaat vast niets foutdoen ( onder voorbehoud dat je overal alles laat staan)
|
|
|||
|
|||
Die knipoog bijj PauluS laat al zien dat het juist wel heel erg veel mappen zijn.
Heb al e.e.a doorlopen maar hierin spitten is onbegonnen werk. |
|
||||
|
||||
Ja dat is waar maar het is geen onbegonnen werk. Zolang je maar in de var/root map blijft waar de meeste applicaties en stuurprogramma's in staan. Gewoon wat mappen openen hier en daar en eens kijken of iets er op lijkt wat je zoekt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacts van 3G naar de iPhone 4 | donny88 | iTunes | 1 | 26-08-10 15:57 |
Geen sync van Exchange contacts | douven | iTunes | 1 | 19-08-10 18:12 |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
België: CONTACTS werken niet van de Sim | watersoul | Overige providers België | 9 | 07-09-08 20:23 |
Knopje van contacts verdwenen ? | dendirk | Archief | 5 | 03-08-08 12:36 |
|
|