film afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) mss een domme vraag hoor. maar met welk programma speel je je film af op je iphone.. wat voor progamma moet je op je iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film afspelen
mss een domme vraag hoor. maar met welk programma speel je je film af op je iphone..
wat voor progamma moet je op je iphone zetten om films te kijken???? THx already |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beetje zoekfunctie helpt je al vooruit
hier al 1 topic erover https://forum.iculture.nl/f22/i...e-krijgen.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met de ipod?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
start je ipod functie op op je iphone>druk op>video en je kan je films kiezen
wel eerst je films in itunes importeren en dan syncen met je iphone |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoo 10000x nog wel liefst Nou ja de dank gaat uit naar Truckie hoor, dankzij truckdiver weet ik ook weer waar de ipod functie zit.... *sarcastic hoor*
|
|
||||
|
||||
1000x dank
waaw kan ik weer een tijdje verder voor diegene, die na een oplossing door hulp te krijgen niets meer laten weten graag geholpen @paulu wacht maar tot je de belfunctie enz hebt ontdekt,iphone is meer dan een lichtgevend bakje met wat icoontjes op |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gents & ladys inda club,
Eindelijk is mijn iphone unlocked, kan ik eindelijk videobestanden, dwz mpg geconverteerd in itunes(op de mac) er op zetten en vervolgens....geen geluid what so ever. iemand enig idee hoe dat kan en hoed dat opgelost kan worden??? En; als er al een topic is over deze vraag, let me know grtzz der -E- |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
Film | jonathan | Archief | 3 | 12-12-08 15:28 |
Video: film via iphone afspelen op pc | nillens | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-08 23:54 |
Windows: Film | bella | iTunes | 13 | 29-05-08 22:53 |
|
|