Film discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een video naar mijn itunes bibliotheek wil importeren klik ik op importeren naar bibliotheek en dan staat mijn film daar tussen daar klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film
Als ik een video naar mijn itunes bibliotheek wil importeren klik ik op importeren naar bibliotheek en dan staat mijn film daar tussen daar klik ik op en ik open hem maar hij komt dan niet bij films te staan
Weet iemand misschien hoe dit kan of weet iemand de oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik zelf ook al ruim een jaar Videora, maar als je nu even de zoekfunctie had gebruikt dan kon je hier veel topics over vinden, waarin vele van deze programma's besproken worden.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
FREE ipod converter...
free1 [fri:] (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: freer; bijwoord: freely) vrij gratis, kosteloos, belastingvrij, (in België) taksvrij openbaar, publiek, (door de overheid) gesubsidieerd context |
|
|||
|
|||
Je probeert iemand te helpen maar af en toe...
|
|
||||
|
||||
excuses voor mijn proletigere reactie maar het valt me op dat voor de meeste lezen/zoeken erg moeilijk blijkt te zijn...
|
|
||||
|
||||
bella,
En wat vind je ervan? Laat ff weten of het nu opgelost is
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik had je PM gedaan...
al gelezen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
aardig voor mekaar blijven jongens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
film in mail | Tjapke | iPhone algemeen | 4 | 15-10-10 18:40 |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
Video: Film | ferrywalter | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-08 10:17 |
Film | jonathan | Archief | 3 | 12-12-08 15:28 |
|
|