iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben hier net nieuw omdat ik een paar vraagjes had over de Apple Iphone... 1. Ik wil graag een apple iphone met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes
Hallo allemaal,
Ik ben hier net nieuw omdat ik een paar vraagjes had over de Apple Iphone... 1. Ik wil graag een apple iphone met abbonoment bij 2call.nl bestellen maar die telefoons komen uit Amerika dat is voor de rest geen probleem ofzo. Maar goed er staat dus bij dat ik niet kan update met itunes want dan word de telefoon weer gesimlockt. Maar goed mijn vraag is dus eigenlijk maakt dat veel uit dat het niet kan? Of is hier een oplossing voor? Alvast bedankt, Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je moet toch niet updaten als je niet wil
je moet nog altijd zelf het commando geven vooralleer hij update,geen probleem dus altijd handig als je hier de handleiding eens doorneemt op de wiki vindt je ook veel |
|
|||
|
|||
Ok dan thnx! En dan nog een vraagje.
Als ik Hi eindeloos online neem waar kan ik dan allemaal online? En kost dit me niks meer? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|