Contacts van 3G naar de iPhone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een nieuwe 4G gekocht, en morgen komt mijn microsim binnen en kan ik hem gaan gebruiken, maar hoe krijg ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacts van 3G naar de iPhone 4
Beste mensen,
Ik heb een nieuwe 4G gekocht, en morgen komt mijn microsim binnen en kan ik hem gaan gebruiken, maar hoe krijg ik al mijn contacten van mijn oude 3G over naar de nieuwe 4? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pffffff...........
Staat in de nieuwe berichten 5 posten boven je.....: https://forum.iculture.nl/f28/i...phone-4-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
Exchange contacts overzetten naar Adresboek | Pierre | iPhone algemeen | 3 | 17-12-08 23:27 |
België: CONTACTS werken niet van de Sim | watersoul | Overige providers België | 9 | 07-09-08 20:23 |
Knopje van contacts verdwenen ? | dendirk | Archief | 5 | 03-08-08 12:36 |
Foto: Foto's van Contacts. | Nilles | Muziek, foto & video | 7 | 15-05-08 16:53 |
|
|