Playlists Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je een slimme playlist kan aanmaken op je Iphone. Ik wil bijvoorbeeld een 'mijn favorieten' aanmaken. Als ik dit doe maakt ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Playlists Iphone
Weet iemand hoe je een slimme playlist kan aanmaken op je Iphone. Ik wil bijvoorbeeld een 'mijn favorieten' aanmaken. Als ik dit doe maakt ie die over al mijn muziek in mijn itunes en niet over mijn muziek die in mijn playlist voor mijn Iphone staan.
Iemand een oplossing hiervoor?? Laatst gewijzigd door SuperDutch; 18-11-07 om 15:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In itunes een nieuwe afspeellijst/playlist maken. Alle muziek daarin plaatsen, Syncen met je iphone.
In je iphone ga je naar ipod functie en kies je onderaan playlist. Zie je jou playlist met muziek erin |
|
||||
|
||||
Ja ok, dat weet ik. Ik bedoelde eigenlijk een slimme afspeellijst.
|
|
||||
|
||||
Maak eerst een (slimme) afspeellijst iPhone. Maak daarna een slimme afspeellijst Mijn Favorieten die gebaseerd is op de (slimme) afspeellijst iPhone. Vrij simpel.
Code:
Voldoen aan alle van de volgende regels: Afspeellijst is iPhone (evt. verdere regels) [X] Beperken tot X GB geselecteerd op willekeurig [ ] Alleen gemarkeerde onderdelen zoeken [X] Direct bijwerken |
|
||||
|
||||
Ok, het is gelukt. Moet gewoon op het plusje drukken in het slimme afspeellijst venster en daar kan ik zeggen over welke afspeellijst hij het moet doen.
Thanx |
|
||||
|
||||
Mooi Veel luisterplezier
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn pc allemaal cd's staan van Marco Borsato Jan Smit Tiesto.
Hoe krijg ik deze cd's op mijn Iphone zodat ik echt alleen deze cd's heb zonder andere liedjes er tussen door. Dus hoe maak ik voor iedere cd een map aan op mijn Iphone Alvast bedankt voor de reactie |
|
||||
|
||||
Citaat:
En anders kan je in iTunes een afspeellijst maken waarnaar je alle liedjes van Marco Borsato sleept (of kan instellen dat hij alle liedjes van M.B. in die afspeellijst zet) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Automatisch playlists aanmaken voor al je albums! | FScheltens | iTunes | 1 | 02-02-10 18:11 |
Muziek: Icoontjes bij de iPod functie (playlists, artists, songs) zijn van plaats gewisseld.. | dennisklomps | Muziek, foto & video | 1 | 21-09-09 23:09 |
Windows: exporteren playlists, ringtones, app's ed. | Beautiful Beast | iTunes | 2 | 10-07-09 22:18 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|