Welke programma om muziek te downloaden?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Bitlord en Limewire, maar ik ben vooral op zoek naar programma's die vooral albums kan downloaden. Ik kom vaak afzonderlijke muziek tegen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke programma om muziek te downloaden??
Ik heb Bitlord en Limewire, maar ik ben vooral op zoek naar programma's die vooral albums kan downloaden. Ik kom vaak afzonderlijke muziek tegen en vind ik beetje jammer..
Weten jullie welke programma ik kan gebruiken?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik gebruik bittorent
|
|
||||
|
||||
Nieuwsgroepen!!
|
|
||||
|
||||
Wat SuperDutch zegt En ik koop (!) relatief veel gewoon via iTunes, maar wel vaak pas nadat ik het album eerst heb gedownloadt en een tijdje heb geluisterd.
|
|
||||
|
||||
@iphoneclub.nl
Waarom dubbel downloaden?
|
||||
|
||||
Omdat ik nog steeds het principe hanteer dat je betaalt voor zaken die de moeite waard zijn, zoals het ook gewoon hoort.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma downloaden | Dennisssjuh | Archief | 1 | 25-12-09 00:50 |
Programma laten stoppen met downloaden | stef007 | iPhone Apps | 2 | 19-12-09 14:25 |
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? | LSwaenen | iPhone algemeen | 6 | 01-12-08 11:35 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
downloaden programma's via iTunes | Klini | Archief | 1 | 10-10-08 00:18 |
|
|