Programma laten stoppen met downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was overlaatst een programma aan het downloaden, het duurde lang en de installatie moest er nog bijkomen (129mb). dus ik zet het op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma laten stoppen met downloaden
Hallo,
Ik was overlaatst een programma aan het downloaden, het duurde lang en de installatie moest er nog bijkomen (129mb). dus ik zet het op pauzeren door op het icoontje te drukken. Nu zou ik graag dat willen verwijderen maar ik krijg het op geen enkele manier weg! Ook heb ik het verder late downloaden, maar dat doet hij gewoon niet. Weet iemand hoe ik dit weg krijg ? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
ik dacht als je je telefoon aan/uit zetten dat ie dan ook weg was
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het stoppen van downloaden uit app store | robvanbuel | iPhone Apps | 3 | 16-01-11 21:00 |
apps op voorgrond laten downloaden | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-01-11 19:39 |
alle programma's laten draaien/roteren | hordi015 | Desktop-applicaties | 1 | 17-10-10 11:39 |
Programma downloaden | Dennisssjuh | Archief | 1 | 25-12-09 00:50 |
Sommige programma's stoppen ongewild. | jannic | Archief | 6 | 12-08-09 23:27 |
|
|