Van digitale camera naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om foto's van een digitale camera over te zetten naar je iPhone. Voor mijn iPod 4e gen had ik een kaartlezer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van digitale camera naar iPhone
Is er een mogelijkheid om foto's van een digitale camera over te zetten naar je iPhone. Voor mijn iPod 4e gen had ik een kaartlezer die ik kon aansluiten en voor de iPod Classic was/is er een Camera Connector, maar ik geloof niet dat deze werkt voor de iPhone.
En ik bedoel dan niet de desktop oplossing van Griffin (Griffin Technology: Simplifi), maar iets wat je onderweg kunt gebruiken als je geen laptop bij je hebt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Iphone wordt niet gezien als digitale camera | RV17 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-10 11:30 |
Ik wil muziek op me Iphone (Mijn laptop herkent iphone als een digitale camera!) | magnificant85 | Archief | 2 | 07-03-08 15:30 |
|
|