Naam en foto herkenning in 1.1.2? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga vanavond upgraden naar 1.1.2, en nu vroeg ik mij af of deze versie standaard de naam en foto herkenning heeft, aangezien ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam en foto herkenning in 1.1.2?
Ik ga vanavond upgraden naar 1.1.2, en nu vroeg ik mij af of deze versie standaard de naam en foto herkenning heeft, aangezien ik dit in 1.1.1 zelf aan moest passen en ik dit voor 1.1.2 nog niet gezien heb.
Misschien is dit al eens aan bod gekomen op het forum, maar ik kon het nergens vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb gisteravond de upgrade uitgevoerd en heb geen enkel probleem met de naam en fotoherkenning. Doet het prima!
In 1.1.1 had ik daar overigens ook geen problemen mee.... |
|
||||
|
||||
Hier ook. Doet het meteen. Dus geen tweaks nodig
|
|
|||
|
|||
Cool thnx voor de reacties!
Vanavond dan maar eens de sprong wagen om te upgraden. Hopen dat alles in 1 keer goed gaat! |
|
||||
|
||||
Good luck.
Procedure goed, aandachtig lezen. Precies zo uitvoeren en you are homefree ! |
|
|||
|
|||
Thnx, ik ga mijn best doen!
|
|
||||
|
||||
Hier ook geen problemen mee. Voer al m'n nummers met +31 in, dus denk dat het daar aan ligt.
|
|
|||
|
|||
Indd geen enkel probleem.
Ik voer al mijn nummers zonder +31 in, en alles werkt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Naam aan foto-album geven | hayphone | Muziek, foto & video | 5 | 15-02-11 00:14 |
itunes herkenning | casters | iTunes | 1 | 16-01-11 14:01 |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
Nummer herkenning | _GdR_ | Archief | 5 | 14-08-08 14:01 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|