van iphone naar itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand of het mogelijk is om muziek vanaf je iphone over te zetten naar Itunes. Heb nl. thuis en op het werk een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van iphone naar itunes
Hallo, weet iemand of het mogelijk is om muziek vanaf je iphone over te zetten naar Itunes. Heb nl. thuis en op het werk een apple staan en heb dus vanaf mac 1 muziek gezet op de iphone, die ik graag op mac 2 wil hebben.
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens gebeurd het gewoon via synchronisatie van iTunes (het gewone weg, aankoppelen aan de mac, iTunes springt aan, synchronisatie begint)
|
|
|||
|
|||
ja, maar de andere kant op
Ik wil dus van mijn Iphone naar Itunes, kan dat ook? Je hebt bijvoorbeeld voor de Ipod wel mogelijkheden om dat te doen, hopelijk dus ook voor de Iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
problemen van itunes naar iphone | iphoneremon | iTunes | 16 | 19-03-10 16:07 |
Games van iTunes naar Iphone | barttje | Archief | 10 | 31-12-09 23:30 |
Apps van Iphone naar Itunes | Dropkikker | iTunes | 1 | 01-10-09 21:08 |
Mac OS X: TV Shows van iPhone naar iTunes | xapss | iTunes | 0 | 29-07-09 18:38 |
|
|