Muziek luisteren via Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk vanaf mijn computer draadloos muziek op mijn Iphone (die aangesloten is op een Stereoinstallatie) af te spelen. en zoja hoe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek luisteren via Iphone
Is het mogelijk vanaf mijn computer draadloos muziek op mijn Iphone (die aangesloten is op een Stereoinstallatie) af te spelen.
en zoja hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je dat je muziek die op je computer staat naar de iPhone wilt sturen en het daarop afspelen? Ik heb wel eens apps voorbij zien komen die muziek op de iPhone kunnen afspelen welke op een computer staat, maar die moet je dan ook vanaf de iPhone kiezen en spelen. Uit je vraag meen ik op te kunnen maken dat jij het ook vanaf je computer wilt kunnen aansturen. Feitelijk (als ik het goed begrijp) wil je je iPhone dus eigenlijk omtoveren tot een soort Airport Express aan een versterker.
Voor zover ik weet zijn hier (nog) geen apps voor. Wat je misschien wel zou kunnen doen is zelf je PC omtoveren tot een streaming server en dan op je iPhone een radio-app installeren welke deze stream afspeelt.
|
|||
|
|||
via een dock kan het
Apple Universal Dock - Apple Store (Nederland) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmmm, ik ga dit maar is proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek luisteren in de auto | ewout_dc | Muziek, foto & video | 46 | 21-07-11 19:52 |
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? | remisc | Muziek, foto & video | 11 | 27-06-11 15:28 |
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad | indiepopgirl | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 10:48 |
iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren. | zinkie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-07 12:35 |
|
|