iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb eindelijk een bluetooth verbinding met de range rover. Dit werkt goed. Echter om tevens muziek te horen met de Iphone krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren.
Hallo allemaal,
Ik heb eindelijk een bluetooth verbinding met de range rover. Dit werkt goed. Echter om tevens muziek te horen met de Iphone krijg ik geen geluid uit de Iphone. Ik heb zo'n oplaadkabel met een digitale radiofrequentiezoeker voor de Ipod. Kan het zijn dat ik een ander type moet hebben voor de Iphone? Via een kabeltje werkt niet goed bij mijn installatie omdat het geluid zeer zwak is? Kan iemand mij helpen met een tip? Groet, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet alleen dat bijvoorbeeld een aston martin db9 of sommige japanse merken een aansluiting hebben voor een ipod/iphone (citroen of zoiets ook volgens mij). Ik ga het morgen testen om te kijken of ik via mijn iphone muziek door kan sturen naar de radio, laat het je dan wel weten. Dan moet je misschien een dergelijke kabel kopen.
|
|
||||
|
||||
ik heb een sport en heb een ipodhouder in laten bouwen deze werkt perfect op 87,5 iphone roept wel geen ondersteuning maar werkt goed, kan ook nummer intikken door de bleutooth verbinding
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke ipodhouder heb jij dan voor de I phone en krijg jij daar goed de muziek mee binnen? Ik heb ook een RR sport Groet, Mark |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? | remisc | Muziek, foto & video | 11 | 27-06-11 15:28 |
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad | indiepopgirl | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 10:48 |
Muziek: Muziek luisteren via Iphone | Grasper | Muziek, foto & video | 4 | 16-03-09 21:53 |
via bluetooth muziek luisteren | grik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-08-08 22:08 |
|
|