//

probleem met mijn foto's en camera!

probleem met mijn foto's en camera! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje ontdekt met mijn iphone3G. Als ik een foto maak met mijn camera maakt hij die en zie je het ook naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-09, 14:17
GeoffreyH. GeoffreyH. is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Belgie - Gent
Berichten: 7
Standaard probleem met mijn foto's en camera!

Ik heb een probleempje ontdekt met mijn iphone3G.

Als ik een foto maak met mijn camera maakt hij die en zie je het ook naar album gaan.
Als je dan in je album kijkt zie je niks gewoon wit vakje en als je opent niks foto :s dan zie je een wit blokje waar normaal je foto moet staan in het klein:S en als ik erop klik krijg ik zwart beeld.. weten jullie mischien waar het aan ligt..?

Heb dan nu een alternatief programmatje even rap gedownload snapture iermee kan ik foto's maken maar kan ze er niet afsmijten zelfs niet met iphoto op men mac...

Iemand die me mss kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-09, 18:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zet je iPhone eens uit (sliden) en weer aan. Helpt dat niet, doe dan een harde reset (home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat). Je maakt hiermee niks kapot, raakt niks kwijt, dus proberen kan geen kwaad.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-03-09, 18:59
GeoffreyH. GeoffreyH. is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Belgie - Gent
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Zet je iPhone eens uit (sliden) en weer aan. Helpt dat niet, doe dan een harde reset (home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat). Je maakt hiermee niks kapot, raakt niks kwijt, dus proberen kan geen kwaad.

ik had hem pertoeval gereset
nu krijg ik dit in mijn itunes
De Simkaart in Iphone wordt niet ondersteund krijg hem niet meer goed pff

weet niet wat te doen om hem terug te doen werken wie kan me helpen

dringend hulp gevraagd ik raak ten einde raad

Laatst gewijzigd door King1987; 14-03-09 om 23:57. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #4  
Oud 10-04-09, 20:49
vinniedj vinniedj is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem als Geoffrey. Ik heb het vage vermoeden dat het te maken heeft met een phising game die ik geinstalleerd had (hiermee kon je een vis fotograferen en die werd dan in het fotoalbum opgeslagen)...
Een reset heeft niet geholpen. Niemand ervaring mee? Toch wel balen dat het op dit moment niet werkt, weinig zin om alles opnieuw te installeren
  #5  
Oud 14-04-09, 11:14
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Waarschijnlijk staan de rechten van de 100APPLE folder op root ipv mobile.
Simpelste oplossing is om de folder te deleten (wel eerst fotos die je wilt houden naar PC kopieren) en hierna foto te maken.
Folder wordt dan weer aangemaakt met de juiste rechten.

Je kan ook via SBSettings of BossPrefs 'fix user dirs' selecteren, zou hierna ook weer in orde moeten zijn.
  #6  
Oud 14-04-09, 15:19
vinniedj vinniedj is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

[quote=him;277465}Je kan ook via SBSettings of BossPrefs 'fix user dirs' selecteren, zou hierna ook weer in orde moeten zijn.[/quote]

Ik heb deze optie geprobeerd en werkt nu wel weer. Weet niet wat er nog meer gereset kan zijn maar dat zie ik dan wel weer. Heel erg bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwerken met Camera Connection Kit harrys iPad accessoires en onderdelen 21 01-04-11 02:42
Foto: probleem met foto's en me camera PLEASE HELP!! julio Muziek, foto & video 1 26-10-08 19:28
camera en foto probleem caramello Muziek, foto & video 2 23-08-08 02:54
[2.0.1] Eerste foto gemaakt met camera is 'leeg' mrmark Muziek, foto & video 0 13-08-08 06:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.