foto van Iphone naar PC discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me zojuist aangemeld en naarstig opzoek naar info over hoe je foto's die je gemaakt hebt met je Iphone op je (windows) pc kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto van Iphone naar PC
Heb me zojuist aangemeld en naarstig opzoek naar info over hoe je foto's die je gemaakt hebt met je Iphone op je (windows) pc kan zetten? Wie kan helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via itunes synchroniseer foto's doen.
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat dan? heb ik al geprobeerd maar dat werkt toch van pc naar Iphone?!
|
|
||||
|
||||
Als het goed is moet je een pop-up krijgen wanneer je je iPhone aansluit op je PC. Als je dat niet krijgt, ga dan even naar Deze Computer > Apple iPhone (of welke naam hij ook heeft). Die open je en daar vindt je je foto's.
|
||||
|
||||
En als het om 1 of 2 foto's gaat kun je die (een voor een) naar je pc mailen.
|
||||
|
||||
En strax met 3.0 allemaal tegelijk.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's van 3G naar iPhone 4 | rb1962 | Muziek, foto & video | 5 | 20-02-11 18:47 |
Foto: foto's van iphone naar pc | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 13:19 |
Foto's van PC naar iPhone | robbuijs | Muziek, foto & video | 7 | 18-07-10 18:50 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Foto: foto's van Iphone naar PC | bonomt01 | Muziek, foto & video | 1 | 12-12-08 17:19 |
|
|