Video op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjoran hhhmm...das voor windows...ik draai mac Newzleech.com - Usenet Search oplossing...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb flip 4 mac er al op staan....ma das niet om te converteren tog..??? Das alleen om af te spelen
zoek een goede converter van mpg, wmv enz. naar mp4
|
|||
|
|||
een goede converter is visualHub - maar die gebruiken bijvoorbeeld ook de flip4mac of quicktime pro componenten
Alleen visualHub zonder al dat spul heeft minder mogelijkheden Dus als je flip4mac al hebt - probeer VisualHub dan eens -ik doe er bijna alles mee |
|
||||
|
||||
Keh...tnx
|
|
||||
|
||||
tip!! ik download veel films via Nieuwsgr. (waarschijnlijk werkt het ook voor bittorren*) De PSP is al een tijdje uit die films erkend Itunes wel. Ik heb al diverse film gekeken dankzij Sony! En Super kwaliteit tot nu toe!
greets
|
||||
|
||||
Owkeh......tnx voor de tip.......heb nl. ook een psp gehad en heb hier nog een paar films van
|
|
|||
|
|||
ik heb net via itunes een filmpje op mijn iphone gezet, maar kan hem nergens vinden op mijn iphone. Waar kan ik hem mee bekijken?
|
|
||||
|
||||
Glorax: Die zou je via de ipod functie onder video's terug moeten vinden
|
|
|||
|
|||
Die geeft aan " Geen video's" maar mijn Itunes op de mac geeft aan dat hij meeneemt met de sycing gedoe.
|
|
||||
|
||||
geeft ie geen foutmelding tijdens het synchroniseren? Ik probeerde laatst nml ook een complete film naar de iphone te uploaden, maar omdat de iphone dit niet af zou kunnen spelen (in itunes deed ie het prima) ging dit niet goed.
|
|
|||
|
|||
Nee, doet gewoon de synch, maar als ik dan op mijn iphone probeer hem terug te zien kan ik hem nergens vinden........
|
|
|||
|
|||
cypher21: wrm zou de iphone geen hele film kunnen afspelen? Was de film van jou gewoon een verkeerd formaat, of bedoel je dat de iphone geen hele film af kan spelen?.
Ik heb namelijk south park bigger longer and uncutt, blood diamond, city of god en shooter erop staan. Allemaal echt top kwaliteit, en helemaal volledig. Als iemand een goed convert programma zoekt, koop dan het volgende bij dixons. Het heet Audi & Video Format converter. Het kost 20 euro, en het is geweldig. Zo download ik een film op de volgende manier. Eerst het torrent van thepiratebay.org. . Dan downloaden met bitlord. Dan is het meestal divx of avi. ( wel top kwaliteit, echt alsof je een dvd kijkt. ).Dan open ik me programma. Kies iphone, kies het bestand of de bestanden, en druk op oke. HEt progr. gaat zijn werk doen, en daarna zet ik hem zo in dvd kwaliteit op mijn iphone |
|
|||
|
|||
Ik gebruik total video converter (the vinden op de klassieke "piraten" sites)
Simpel... avi uploaden.. ondertitel selecteren.. formaat kiezen voor iphone.. en omzetten... klaar... via itunes naar iphone zetten.. alstublieft |
|
|||
|
|||
Citaat:
Simpel????????....avi uploaden ..ok begrijp ik, ondertitel selecteren??????? formaat kiezen????????? omzetten?????????????? alstublieft!!!!! de bedoeling is is goed dat weet ik zeker, maar ik begrijp er geen r##d van. |
|
|||
|
|||
okeeeeeeeeeeeee
Je hebt een film gedownload... en je hebt een ondertitel van deze film gedownload (srt bestand). je opent de converter en je klikt op nieuw project. dan selecteer je iphone(mpg4) en dan opent hij een venster waar je de film aanklikt die je gedownload hebt.. daarna klik je op geavanceerd en zie je staan: ondertitels "0"..... daar selecteer je de ondertitel en dan op omzetten klikken. achteraf vind je de film in de map van total video converter bij "converted"... het bestand in deze map zet je in itunes bij films (bestand toevoegen via het menu) en dan syncen.. en je kan m bekijken op je iphone... Laatst gewijzigd door nillens; 14-07-08 om 03:16. |
|
|||
|
|||
best video converter
Hallo allemaal,
Weet iemand een goede video converter voor de iphone 3g. Ik gebruik nu VLC, echter heb ik dan steeds geen geluid als ik hem naar mijn iphone sync. als ik het geconverteerde bestandje (mp4) op mijn mac afspeel heb ik wel geluid............... ik doe iets fout maar wat??? Iemand een tip??? Thanks groet Pascal |
|
||||
|
||||
// samengevoegd //
lees dit topic even door en je komt er wel. |
|
|||
|
|||
weet iemand een plek waar ik goede kwaliteit films kan downloaden. Op piratebay is het namelijk zo dat de films daar zeer sterk en kwaliteit verschillen. Zoals: ik heb southpark en blooddiamond op mijn iphone, alle 2 dvd kwaliteit. Ik heb shooter, maar die is wat mindere kwaliteit. Wat is over het algemeen beter divx of avi? en waar kan ik die films dan in goede kwaliteit downloaden.( aantal geheugen wat het gebruikt boeit mij niet. Maximaal 4 gig. per film )
|
|
|||
|
|||
the piratebay doet t toch nog altijd voor mij... maar k let er wel op dat de films van "axxo" of "fxg" zijn... altijd superkwaliteit
|
|
|||
|
|||
als ik in handbrake een source selecteer (maakt niet uit of ik mpeg mpg of avi pak) zegt ie no valid title found
iemand hier een oplossing voor? |
Labels |
pascal72 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 5 | 10-09-09 19:48 |
|
|